Повернення та обмін спортивного харчування
Повернення та обмін: особливості процедури в інтернет магазині спортивного харчування Protein-Vitamin.com.ua
Товари, придбані в інтернет-магазині спортивного харчування «PROTEIN-VITAMIN», можуть бути повернені відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Ви маєте право не тільки повернути, але й обміняти товар на аналогічний продукт протягом двох тижнів після купівлі спортивного харчування, вітамінів або інших товарів.
Які товари можна повернути чи обміняти
Варто врахувати, що обмін та повернення товарів спортивного харчування можливе лише за відповідністю конкретним умовам:
- Продукція не використовувалася, тобто упаковка не розкривалася.
- Зовнішній вигляд відповідає товарному – упаковка та сам товар не деформовані.
- Всі етикетки, ярлики та пломби не пошкоджені.
- Чек, який підтверджує оплату цього товару, збережений і може бути пред'явлений продавцю.
Продукція спортивного харчування, що повертається, не повинна входити до списку товарів, які мають належну якість і не підлягають поверненню згідно Закону України. На сайті нашого інтернет-магазину спортивного харчування та вітамінів є продукція, яка вказана у переліку товарів які не підлягають поверненню. Їх неможливо обміняти.
Товари, які не підлягають поверненню та обміну, незалежно від обставин
Таку продукцію не приймуть у магазині спортивного харчування навіть в порядку винятку:
Товари, які повертаються через після закінчення двох тижнів з дня покупки.
Продукція з відкритою упаковкою та іншими слідами, що доводять використання вмісту.
Пошкоджені товари. Винятком є продукція, яка має виробничий брак.
Процес оформлення повернення
За дотримання всіх умов повернення товару його можна повернути в магазин, де він був придбаний. Для цього потрібно зв'язатися з менеджером за телефоном +380680881878, або заповнити форму зворотного зв'язку. У нашому інтернет-магазині ця форма знаходиться у розділі "Контакти".
Для того щоб оформити повернення, необхідно надати придбаний товар у належному стані та чек, що підтверджує його покупку. Однак якщо чек було втрачено, його можна відновити. Вам необхідно буде повідомити менеджеру нашої компанії номер інтернет замовлення або мобільний телефон, який вказувався при оформленні покупки.
Як відбувається процедура повернення поетапно:
- Необхідно заповнити форму звернення, де слід зазначити необхідні реквізити замовлення.
- Співробітник компанії зв'яжеться за вказаним у формі телефоном протягом двох робочих днів. Під час розмови може знадобитися уточнення деталей замовлення. Для повернення товару через поштовий сервіс менеджер продиктує реквізити та точну адресу доставки.
- Відправка товару за вказаними реквізитами. При поверненні товару слід ретельно його запакувати в посилку. Упаковка має відповідати вимогам перевізника. Доставка оплачується відправником.
Вивчіть важливу інформацію для повернення товарів за допомогою поштового сервісу: ми не гарантуємо отримання відправленої посилки та повернення коштів, витрачених на купівлю товару, якщо в реквізитах була вказана інформація, що не відповідає дійсності.
Також необхідно врахувати, що ми не приймаємо посилки, які були відправлені накладеним платежем. Оцінюючи вартості посилки необхідно вказувати суму, відповідну реальну ціну цього товару, тобто суму, яка була витрачена Вами на його придбання.
При поверненні товарів через нашу кур'єрську службу або поштою ми здійснимо оплату повернутого товару протягом трьох днів без урахування вихідних, починаючи з дня отримання посилки.